Ayşe Özlevent :''KENDİ DÜNYAMDA YETERİ KADAR FAZLAYIM'' ÇÜNKÜ:

Bugün çok yoruldum, ve çok mutluyum.

''Mutlu olmak ''kelimesini anlatmak,yaşamak ,yaşatmak.Aklımıza ilk gelen:kadın +erkek= mutlu yada mutsuz geldi değil mi?Hayır hayırrr asla kabul etmiyorum.Mutlu olmak: birini ya da birilerini mutlu edebilmek ,çok başka başkadır.İnsan iç dünyasında: çok iyi ,çok doğru,çok huzurlu olmalı.Çok çok çok herşey de çok ...İnanın ki: çokluk kelimesinden uzaklaştıkça normalleşiyoruz.Çok az ile bile insan mutlu oluyor.


Herkese göreceli anlatım,doğallaşıyoruz,sadeleşiyoruz!.Birinin mutluluğu ile mutlu olabilmek çok az insanın güzel ve özel yüreğinde.Arkadaş ve dostlarımızla bir araya geldiğimizde : ''nerede o eski dostluklar ''denir.Neden biliyor musunuz ? Çünkü: Sosyal robotlar çizgisini zirve de yaşıyoruz,internet fenomenliğinde de adeta kayboluyoruz,yok oluyoruz. Karışmak ve aklınızı karıştırmamak adına çok üzmek istemiyorum.Sizden ricam : ''daha az internete girin ve birbirinizi gereksiz takibi bırakarak farkı fark edin'' derim.İnanın ki: 7/ 24 ,365 gün ,yaşadığım yıllar: hedeflerim,amaçlarım,yapmak istediklerim için yetmiyor .Ya ben çok tembelim, ya da çok koşuşturmak beni daha çok insan yapıyor.İnsanın kendini anlatması değil de

: dışarıdan nasıl anlatıldığı ,tanımlandığı çok daha değerlidir. Anlamlı ve farklı kılan : kişiliğimiz,karekterimizdeki:hayata bakış açımızın güzelliği,algımızın açık olmasıdır.Büyüklerimizden hep şu cümleyi duyarak büyüdük.''Bir şeyi 40 defa söylersen olmaz olacak bile olur''.İyiliği ,güzelliği,huzuru,mutluluğu mıknatıs gibi çekebilmek için.Karamsarlığı,kötü düşünmeyi :ne kendimize ne de çevremize düşünmeyi bırakalım.Bilincimize,bilinçaltımıza ,içimize güzellikler yerleştirelim.Arkası film şeridi gibi gelir.Herşey DÖRT DÖRTLÜK olmayabilir .Elimizdekilerin kıymetini bilelim .Zamanın ve kader çizgimizin lehimize odaklanması için ,çalışmalıyız.Bir kişi güzel düşünüp ,diğer bir kişi için ,güzel düşünmeye yol açabilse süper olur.Ve sayısız mutlu ve mutlu edebilen insanlar eklenir. Yaşadığım olayları,anılarımı yaşayarak anlatıyorum.Bu nedenle de ''çevremde de seviliyorum '' laf aramızda! Kendi adıma :sevilmek çok güzel bir duygu.Sevmek de çok güzel bir o kadar.Benim ile sohbet etmeden bile :gülenler çok :)))
Yazdıklarım ve ...İşte BİZLERE :şiddetten ,acıdan,kötülükten beslenenlere bir başka açı olsun!Gülmek ve kahkaha atmak bedava!''TEBESSÜM ETMEK SADAKA VERMEK KADAR SEVAP'' .Biz de başarabiliriz .Yeter ki: inanın,isteyin ,uygulayın.Sağlık dilerim.Başarı dilerim.Mutluluklar dilerim. sevgilerimle...







...Ayşe Özlevent... KAYA HABER AJANS

Yorum Gönder

0 Yorumlar