Dinçer Çankaya Milli takımın başında olmalı her turnuvada altınları onun öğrencileri topluyor.



6-7 Mart 2004 tarihlerinde Aydın’da yapılan liseler arası Yıldızlar boks il birinciliğinde DİDİMLİ Boksörler 5. Altın 1.Gümüş 1.Bronz toplamda 7madalya ile Didim’e döndüler. Derece alan sporcular 

Ayşegül AVCI 48kg 1.Barbaros hayrettin paşa Anadolu Lisesi 

Ayşe Nisa ALÇORA 66kg 1. Didim Anadolu Lisesi 

Efecan SALIK  52kg 1. Yeni hisar Anadolu lisesi 

Muhammed  Ronahi ÇANKAYA +80kg 1. Barbaros hayrettin paşa Anadolu Lisesi 

Burak Efe 60kg 1. Didim Anadolu Lisesi 

Bedirhan DURSUN 2. Yeni hisar Anadolu Lisesi 

Emirhan KAYA 3.endüstri meslek lisesi 


Milli boksör antrenör Dinçer ÇANKAYA Şampiyon olan sporcuların ,

Mayıs ayında Bayburt’ta yapılacak olan liseler arası Türkiye şampiyonasında ilçemizi ve ilimizi temsil edecekler. Türkiye şampiyonu olan sporcular ise ülkemizi Avrupa ve dünyada temsil edecekler dedi. Ayrıca bizleri yalnız bırakmayan kaymakamımız Kazım  Can KURUCA.


Milli Eğitim Müdürü Şakir Sait ÜSTÜNDAĞ, Gençlik Spor ilçe müdürü Ufuk KURUCU Değerli okul Müdürleri Değerli Velilerimiz Yıldızlar boks takımı ana sponsorumuz KARAKURT YAPI İNŞAAT Sahibi değerli iş adamı Yılmaz KARAKURT Ana sponsorumuz değerli iş adamı Haydar TEKTAŞ FAMİLY otel sahibi ayrınca Didim Boksunun onursal Başkanı eski Milli Boksörlerimizden değerli iş adamı Bedri Altıntaş'a teşekkür ederiz. 

Başarmak için çalışıyoruz cesuruz, güçlüyüz asla vazgeçmiyoruz ; En büyük ders başarıdır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar