Türkiye’nin en dövüşken sert boksörü Didim’den çıktı babasın oğlu Muhammed Ronahi ÇANKAYA

 

 Türkiye’nin en dövüşken sert boksörü Didim’den çıktı babasın oğlu Muhammed  Ronahi ÇANKAYA

KHA/İZMİR/  Erzurum’da yapılan liseler arası kadınlar ve erkekler Türkiye şampiyonasında Barbaros hayrettin paşa Anadolu lisesi öğrencileri 57,Kg Ela Nur KESEN




Türkiye 2. olmuştur 


75KG da Muhammed  Ronahi ÇANKAYA Türkiye şampiyonasının en dövüşken boksör unvanını alarak gümüş madalya almıştır (Türkiye’nin en dövüşken sert boksörü Didim’den çıktı babasın oğlu.) 



Karabük’te yapılan gençler Türkiye şampiyonasında da Ahmet MERT Türkiye 3. Aylin ŞAHİN Türkiye 3. 

Yükleniyor: 1058244/1058244 bayt yüklendi.







Ecenur BULUT Türkiye şampiyonu olup altın madalya kazanmıştır Ecenur BULUT Ağustos ayında Brezilya’da yapılacak olan liseler arası dünya kupasında Didim’i aydını ve ülkemizi temsil edecektir milli Boksör DİNÇER ÇANKAYA 





Nezaretinde çalıştırılan SUBAŞI AĞA İNŞAAT CUMA SUBAŞI ANA SPONSORLUĞUNDA başarıdan başarıya koşmaya devam ediyor antrenör DİNÇER ÇANKAYA yaptığı açıklamada başarılarımıza her zaman katkı sunan değerli iş adamı CUMA SUBAŞI 




Didim kaymakamımız kazım KURUCA 



Didim belediye başkanı Ahmet Deniz ATABAY 



ilçe milli eğitim müdürümüz Şakir Sait ÜSTÜNDAĞ



 gençlik spor ilçe müdürü Ufuk KURUCU



 Didim boksunun onursal başkanı eski milli boksörlerden Bedri ALTINTAŞ



 boksörlerin can dostu abisi iş adamı haydar TEKTAŞ iş adamı Yunus KILIÇEL 



 Didim ARENA BOKS  KULÜBÜ  Başkanı  Milli Takım Antrenörü Mutlu ÖZDEMİR ve Barbaros hayrettin paşa Anadolu lisesi müdürü Faik Seçkin ŞAHİN



 yeni hisar Anadolu lisesi müdürü Remzi DEVRİM teşekkürlerini ileterek planlı ve programlı çalışıyoruz 



GÜÇLÜYÜZ CESURUZ VE BAŞARIYORUZ BAŞARI EN BÜYÜK DERSDİR CEVAPTIR dedi

Yorum Gönder

0 Yorumlar