EGE'DE BOKS DİYİNCE ÇANKAYA ŞAMPİYON NAKAVTÇI BÖLGE SPORCULARINA IDOL OLDU! ''BAŞARIYA DOYMUYOR ''...


Didim Belediye spor'un 4 boksörü Türkiye şampiyonasında Didim ve Aydın i temsil etme hakkı kazandı. 



 12 Haziran tarihinde Nazilli'de yapılan üst minik kadın ve erkek Türkiye şampiyonası öncesi yapılan turnuvaya Didim Belediye Boks Kulübü 4 sporcu ile katıldı. 





Aydın Nazilli ve Didim boksörleri alarak 50 ye yakın sporcu mücadele etti. Kıran kırana yapılan maçlarda büyük heyecan yaşandı. 24 Haziran - 1 temmuz tarihleri arasında Erzurum'da yapılacak olan Türkiye şampiyonasına Didim belediye sporun 4 boksörü Türkiye şampiyonasında Didim ve Aydın i temsil etme hakkı kazandı. 




İlçemize ve ilimize hayırlı olsun. Milli boksör ve antrenör Dinçer ÇANKAYA başta maddi ve manevi desteklerini esirgemeyen değerli başkanımız A.Deniz ATABAY ' a ve belediye spor kulübü başkanı Murat KÜÇÜKER' e ,ve degerli Spor sever işadamı Milli Boksör Dinçer ÇANKAYA 'nin akrabası MY İNŞAAT  ANONİM ŞİRKETİ  İŞ ADAMI MESUT YASAR beye teşekkür etti.


Zakir Kaya Kitaplarının 2.Baskısı çıktı iletişim kurmak için tıklayınız.

Yorum Gönder

0 Yorumlar