Didim Belediye boks külübü Adanadan madalya ile döndü Antrenörü Milli Boksör Dinçer ÇANKAYA Basın açıklaması ...

 


Adana  da düzenlenen gençler Türkiye şampiyonasında  Didim Belediye Boks kulübü sporcusu Nisanur AYKUT  Türkiye  3.olarak  madalya aldı ve bu yıl  yapılacak olan Gençler Avrupa şampiyonası milli takım hazırlık kampına  gitmeye hak kazanarak davet edildi.




 Antrenörü Milli Boksör Dinçer ÇANKAYA  sporcumuzun Avrupa şampiyonasında ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceğine inanıyorum dedi, ayrıca bize desteklerini esirgemeyen Didim Belediye Başkanı Sayın A Deniz ATABAY  ve Belediye Başkan yardımcısı  sayın Yusuf DEVECİ ve Belediye spor kulübü Başkanı  sayın Bedri ALTINTAŞ a ve emeği geçen herkese Teşekkür etti .

Didim Ve Aydın Halkına şampiyonluğunun hediye olsun dedi.

Zakir Kaya imzalı kitaplarına sahip olmak için linke tıklayın

Yorum Gönder

0 Yorumlar