Didem Barış : SIRTIMDAN DOYAN DOYANA




Kaybettim ocağımı döktüm aşımı.


Sırtımdan doyan doyana.
Yandı yüreğim eğdim başımı
Cellat olup boynumu vuran vurana.





Güçlendim şükredip kalktım ayağa.

Kolumu kanadımı kıran kırana.
Umut edip yeşerdim hayaller kurdum.

Umudumu yıkan yıkana.



Gururumu kaybetmedim onurlu yaşadım.


İşine gelmeyenler silen silene.
Güzel sözler ettim kulak tıkandı.
Sövüp sayınca duyan duyana.



Yaralı bir kalbim var kanayan.
Vicdansızlar kıran kırana.
Nasihat verdiğini sanırlar.
Ahımı alan alana.



Elimde bir şey kalmadı zamandan başka.
Günümü gecemi çalan çalana.
Ağladım yandıkça canım.

Canıma göz koyan koyana.




Dardayım dedim imdat istedim.

Kör kuyulara atan atana.
Etrafım Kuru kalabalık tek

tek adam sayılan sayılana.



Sevdim sevdikçe değer verdim.

Hançeri koynundan çıkan çıkana.

Dili süslü yar ile yarenler.

Atması bedava yalan yalana.


Sustuklarım var ya sabır diye.

Zamanı gelince nasibini alan alana.
Kıymet verince

değeri düşen düşene.



Güneş doğar gün doğmadan dedim.
Güneş ime gölge eden edene.

Her mevsim kış olmaz yazıda başka.
Etrafım kar ile boran borana.




🌺Didem Barış🌺KHA🌺

Yorum Gönder

0 Yorumlar