ZMİR Turizm ve Tanıtma Vakfı (İZTAV) öncülüğünde hazırlanan "İzmir'e Doyamazsın" kampanyası başladı. Farklı mecralarda yürütülen kampanya, 9 günlük Kurban Bayramı öncesinde tatil planları yapanlara ulaşılmasını ve kentin iç turizmden aldığı payın artırılmasını hedefliyor.
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu'nun yönetim kurulu başkanlığına seçilmesinin ardından etkinliğini artıran İzmir Turizm ve Tanıtma Vakfı (İZTAV) yeni bir projeye imza atıyor. Kente yönelik iç turizmi canlandırmak amacıyla 1 Ağustos'ta start alan kampanya "İzmir'e Doyamazsınö teması altında gerçekleştiriliyor.
İzmir'in kültürünü, tarihini, denizini ve lezzetlerini henüz keşfetmeyenleri kentin güzellikleriyle tanıştırmayı amaçlayan kampanya ile özellikle 9 günlük Kurban Bayramı öncesinde tatil planları yapanlara ulaşılması planlanıyor.
İzmir'in kültürünü, tarihini, denizini ve lezzetlerini henüz keşfetmeyenleri kentin güzellikleriyle tanıştırmayı amaçlayan kampanya ile özellikle 9 günlük Kurban Bayramı öncesinde tatil planları yapanlara ulaşılması planlanıyor.
YAŞANACAK KENTE BEKLİYORUZ
"İzmir'e Doyamazsın" sloganıyla iç turizm hareketliliğinden kentin daha fazla pay almasını istediklerini söyleyen İzmir Büyükşehir Belediyesi ve İZTAV Başkanı Aziz Kocaoğlu, "Yaşanacak kent İzmir'in tüm güzelliklerini bir kez daha hatırlatırken, turizmdeki hareketliliğe de katkıda bulunacağımıza inanıyoruzö dedi. Başkan Kocaoğlu ayrıca İzmir'in sadece bu kampanya süresince değil, tüm yıl boyunca tatil planlayanlar için her keseye uygun alternatiflere sahip olduğuna dikkat çekti.
"İzmir'e Doyamazsınö kampanyası kapsamında ulusal TV'ler, radyolar, gazeteler, dergiler, internet siteleri, sosyal medya ve outdoor uygulamaları gibi birçok mecrada duyurular gerçekleştirilecek. Kentin güzelliklerine, tarihine, lezzetlerine, değerlerine vurgu yapılarak hoşgörülü, huzurlu yaşamı tüm Türkiye'ye anlatılacak. Böylece yerli turistlerin seyahat rotalarında İzmir'in ilk sıraya yükselmesi hedefleniyor.
"İzmir'e Doyamazsınö kampanyası kapsamında ulusal TV'ler, radyolar, gazeteler, dergiler, internet siteleri, sosyal medya ve outdoor uygulamaları gibi birçok mecrada duyurular gerçekleştirilecek. Kentin güzelliklerine, tarihine, lezzetlerine, değerlerine vurgu yapılarak hoşgörülü, huzurlu yaşamı tüm Türkiye'ye anlatılacak. Böylece yerli turistlerin seyahat rotalarında İzmir'in ilk sıraya yükselmesi hedefleniyor.
0 Yorumlar
lütfen rencide edici hakaret içeren yorumlar yazmayın bunlar yayınlanmıyacaktır hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir