MUSTAFA TANER "ben şimdi, AĞRI DAĞINI nasıl sevicem".

Toprak kana doymuyor.Bizler neyi
paylaşamıyoruz.?
Bir yanımıza,vatan millet Sakarya.
öteki yanımıza,Hain,terörüst yaftası asıldı.
söyleyin.? ben şimdi,
AĞRI DAĞINI
nasıl sevicem. Iğdır.Iğdır kaysısısıni yiyebilecek miyim.? dümme oyununu
Karsın,şehşamilini oynayacakmıyım.
Şırnaktaki,Ağrıda,urfada,Dıyarbekir
deki,ölümleri,Roboskiyi,nasıl unutca
ğım.Askerın,polisin cenazelerini
memleketimin,dört yanına daglma
sına,nasıl tepkisız kalıcam.?
Kağızmana ısmarladım,nar gele.
İnce belli,bir yar gele.,türküsünü
hangi,ağır barda oynayacağım.?
Söyleyin..?
Ben,memleketimi özledim.Elli yıldır,
batıdayım.Şimdi gidemiyeceğim.
Bir yandan,Asker/polis.öte yandan
Gerilla.!yol kontrölünde kimlik gös
terme,mecburiyetinde mi,kalıcam.?
Birakın,Allah aşkına.!
Bunca gençler öldü.Toprak kana
doymadı.
İnsanca yaşamın yolu,Demokrasi
den geçer.!
İnsanca,sağliklı bir toplum,bir ülke
Barış ve Kardeşliği,tez elden gelme
sini,sağlayacak siyasilerimize,sesle
niyorum..!
Ben mecburmuyum,özlemini duydu
ğum,memleketimin her köşesine
korkudan gidememenin acısını çekmeye.,
Lutfen,Acılar bitsin,gençlerimizin
kanları kurumadan,yeni şehit
cenazelerine,seyirci kalmayalım.
Ülkemi,Toprağımı,insanımı çok çok
seviyorum...
Ayırım yok.! Bırlikten kuvvetle,el ele verelim.
MUSTAFA TANER KHA

18.08.2015

Yorum Gönder

0 Yorumlar